Previsione di a tendenza di u prezzu di a bobina d'acciaio galvanizzata prepinta a settimana prossima

Ingressu à u mercatu in maghju, u prezzu hè cascatu sustancialmente.I mutivi di a diminuzione sò:

1. L'impattu di l'epidemie in Cina.U 5 di maghju, a riunione esecutiva di u Cunsigliu di Statu hà indicatu chì a pulitica generale di eliminazione dinamica di u numeru di casi COVID-19 ùn serà micca vacillata.Tuttavia, u mercatu ùn hà micca un tempu precisu per quandu l'epidemie si ricuperà cumplettamente è quandu a pulitura dinamica serà realizata.Cunduce à un umore pessimista di u mercatu, perde a fiducia in i prezzi di u mercatu.

2. A calata di materie prime.A Riserva Federale hà risuscitatu i tassi di interessu, u mercatu finanziariu internaziunale hà cuminciatu à fluttuà, è a Cina hà cuminciatu à cuntrullà u prezzu di u carbone.Sutta a situazione generale, l'offerta è a dumanda cadevanu in i dui modi.In questu casu, i prezzi di l'azzaru continuanu à vede una tendenza discendente.

 

nutizie 6

 

Cumu prevede a tendenza futura di u prezzu di l'acciaio?Per avà, a tendenza attuale, i prezzi di l'azzaru sò caduta risicu hè ancu una opportunità.U rapidu decadenza di i prezzi di l'azzaru pensemu chì hè una bona cosa, in generale un rapidu decadenza serà seguitu da una rapida crescita, è superà u piccu precedente.Pensemu chì ci sarà una ripresa di caduta in l'ultimi ghjorni, è dopu una corsa di scossa.A tendenza futura dipende da u sviluppu di l'epidemie è u declinu di materie prime.

Shandong yifu steel sheet co., Ltd hè una cumpagnia specializata in a produzzione è l'esportazione di bobine d'acciaio.Prudutti principali: PPGI, PPGL, GI, GL, ROOF Sheet, MATT WRINKLE, PPGI WOODEN, bobina d'acciaio rivestita di culore, bobina d'acciaio galvanizatu, bobina d'acciaio galvalume.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022