Bobina d'acciaio arrugata Matt / bobina d'acciaio prepintata u prezzu di a settimana prossima

A tendenza attuale di u mercatu hè una scossa.Forsi in u prucessu di scossa ci sarà una gamma di fenomenu di rebound di prezzu, questi sò normali.

Pensemu chì ci sò dui motivi principali per a caduta di u prezzu:
1. In a situazione epidemica attuale, a dumanda ùn pò esse aperta.
2. A materia prima seguita di decadenza.In u mercatu attuale, senza u cambiamentu di sti dui fattori, pensemu chì hè difficiule di avè un grande cambiamentu in u mercatu.

Focus nantu à dui cambiamenti:
1. A riduzzione significativa di l'epidemie.
2. A pulitica di u focu annantu à tutti i cilindri hè implementata.Sì sti dui fatturi ùn cambianu micca radicali, pensemu chì i prezzi continuanu à calà.

 

H6673244681964e25beb1eb5d7c5c06b0s

 

A più grande incertezza in u mercatu attuale hè a situazione epidemica.In cunfrontu cù a situazione epidemica di l'annu passatu, a situazione epidemica di questu annu mostra e caratteristiche di trasmissione forte, trasmissione veloce è faciule da ripetiri.U focu di quist'annu ùn hè micca faciule da cuntrullà cumparatu cù l'annu passatu.Se l'epidemie ùn hè micca cuntrullata, ùn ci hè dubbitu chì u cuntrollu di l'epidemie hè una priorità alta in paragunà cù u sviluppu ecunomicu.Dunque, se l'epidemie ùn hè micca cuntrullata, u putere di a dumanda, cumpresu u putere di a pulitica, serà ridutta.Dunque, avemu bisognu di guardà u nostru tempu è operanu fermamente.Dopu a pandemia, credemu chì "a dumanda tardiva" venerà.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022