U mercatu attuale hè volatile, cù alti è bassi chì sò difficiuli di capiscenu.

Parlemu di a situazione di basa di u mercatu da trè aspetti oghje.

1. Prima di tuttu, Fighjemu à u latu di l'offerta, l'inventarii di l'azzaru attuale sò in un statu altu, u flussu di cassa garantitu hè sempre i mulini una primura priorità, i mulini d'acciaio è a pianta di coke sò oghji à una perdita di i prezzi di carbone di coke calatu significativamente a settimana passata dopu à coke avà sempre. hà una tendenza à falà di novu, s'è caduta di novu darà una certa quantità di spazii prufittu acciaieri.Next avemu bisognu di vede s'ellu ci hè una grande zona di pruduzzione, pruduzzione limità stu fenominu, s'ellu pruvucarà un certu sustegnu à i prezzi azzaru, s'ellu ùn ci hè sempre una certa prissioni.

2. Latu di a dumanda:Attualmente, a pressione discendente di l'ecunumia generale hè sempre relativamente grande, è l'epidemie ùn hè micca stata alleviata significativamente in tuttu u paese.A settimana passata, a situazione di epidemie ripetuta hè accaduta in Tianjin è Pechino.Infine, hà da piglià un periudu di tempu per a nova zona di custruzzione è l'intensità di a custruzione per migliurà.Hè previstu chì a dumanda ùn migliurà significativamente a settimana prossima.

3. Politica:a gestione hà stabilitu u tonu per a pulitica hè una crescita stabile, stabilizzà u corpu principale di u mercatu, prutegge l'impieghi, hè grande in u tonu sottu à a premessa di a pressione discendente ecunomica attuale, u più grande u futuru à e pulitiche ecunomiche pusitive per stimulà u più forte a vulintà. , u currentu avemu digià vistu a pulitica pusitiva di immubiliare hè constantemente ghjunta. Avemu una bona attitudine nantu à l'aspettattivi.

 

nutizie 7

 

In tuttu.U mercatu attuale hè cum'è a fase scura prima di l'alba, ancu s'ellu ci sò "glimmers of light", ma ci sò sempre "nuvole copre u ghjornu".U mercatu di a settimana dopu in tuttu per vede una tendenza debule stabile.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022